تبلیغات
رزمی
 
رزمی
وینگ چون کونگ فو
                                                        
درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : حامد
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :

کد متحرک کردن عنوان وب


چهارشنبه 3 اسفند 1390 :: نویسنده : حامد
                


This blog will be updated soon









نوع مطلب : گالری عکس، 
برچسب ها : سیفو حسن زاده، وینگ چون، حسن زاده، شیرویه، شیرویه حسن زاده، سیفو شیرویه حسن زاده، کونگ فو،
لینک های مرتبط :




یکشنبه 20 بهمن 1392 :: نویسنده : حامد

ترس یکی از مکانیسم های دفاعی بدن و نوعی رفتار هوشمندانه جهت ایمن گشتن از آسیب های روحی- جسمی و اجتماعی است که نقش سازنده ای را در زندگی افراد ایفا می دارد.
هورمون های مسئول شرایط تنش زا نظیر آدرنالین، نورآدرنالین، نور اپی نفرین و کورتیزول باعث می شوند که سرعت پمپاژ قلب و فشار خون افزایش یابد، تنفس تسریع گشته و تعریق نیز بیشتر گردد. ترشح هورمون های مذکور بدن را برای مقابله با شرایط تنش زا مانند مبارزه، درگیری، خشم، فشارهای روحی و جسمی یاری می نمایند.
روانشناسان معتقدند که برخی از ترس ها یاد گرفتنی هستند؛ برای مثال تا کودکی به‌دلیل بازی با کبریت علی رغم توصیه والدین دستش را نسوزاند یاد نمی گیرد که کبریت برایش خطردارد، و برخی نیز تا زمانی که مغز به بلوغ نرسیده و هورمون های مربوطه ترشح نگردد به‌وجود نمی آیند.
از این روست که مثلا ترس از برق گرفتگی، می تواند با بلوغ و شناخت خطرات آن کامل تر گردد و آگاهی از پیامد هایی که به‌واسطه ی نداشتن ایمنی و تخصص احتمال رویداد آن وجود دارد، سبب گردد که بطور سنجیده درقبال آن عمل نماییم .

اما نباید ترس را در همه ی حالات نوعی ضعف رفتاری تلقی نمود.
گاهی فاصله گرفتن از لبه ی پرتگاه و پرهیز از خوردن و آشامیدن مواد غذایی مسموم می تواند ضامن سلامتی انسان باشد و این نوع ترس، ترسی سازنده است که بطور غریزی در وجود اکثریت ما انسان ها وجود دارد.
اما اینکه چرا در مواقعی مانند آزمون رانندگی، مسابقات ورزشی و…، ترس و اضطراب و استرس با ما همراه است، می تواند به این دلیل باشد که برای بار نخست آنها را تجربه می کنیم و نداشتن شناخت کافی از محتوای امر سبب می شود که به راحتی توان رویارویی با آنها را نداشته باشیم.


برای خواندن ادامه متن به ادامه مطب بروید...



ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، وینگ چون، 
برچسب ها : ترس، مبارزه، ترس از مبارزه، وینگ چون، iranwt،
لینک های مرتبط :




شنبه 26 مرداد 1392 :: نویسنده : حامد





نوع مطلب : گالری عکس، 
برچسب ها : نقاط حساس بدن، وینگ چون کونگ فو، ضربات حساس، iranwt، wt،
لینک های مرتبط :




به گزارش روابط عمومی  و به نقل از مسئول دپارتمان اداری  ، با تلاش فراوان مسئولین سبک ،  تمامی احکام باقیمانده از سال ۹۱ صادر گردید . ضمناً احکام آزمون درجاتی که  طبق برنامه در اردیبهشت ماه ۹۲ برگزار شده بود نیز آماده گردیده است .  این موفقیت را به تمامی این افراد و مربیان محترم ایشان تبریک عرض می نماییم . در ادامه می توانید اسامی شاگرد های سی هینگ غلامرضا گلی که موفق به ارتقا درجه شده اند را  مشاهده فرمایید .

نام

نام خانوادگی

درجه

محمد

ابولی

۱

محمد

مطلبی

۱

علی

عسگری

۲و۱

مجتبی

منوچهری

۱

اسماعیل

عباسی

۱

مهدی

باصری پور

۲و۱

سجاد

پوربخت

۱

رضا

خوش سیرت

۱

جواد

قباخلو

۱

سورنا

ابراهیمی

۱

محمد

نظری

۱

رضا

ساغندی

۱

آرش

غضیمی

۲و۱

محمد

گرگیجی

۲و۱

محسن

فراش

۳و۲

محمد رضا

ایوانکی

۳و۲

پرویز

دسگیر محمدی

۵و۴

غلام

رسولی

۵و۴

میثم

محمدیان

۱۰و۹

مسلم

کرمی

۱۲

اسدالله

یدالهی

۱۲ B







نوع مطلب : اخبار، 
برچسب ها : اسدالله یدالهی، ارتقا درجه هنرجویان، درجه های وینگ چون، هنرجویان استاد گلی، wt، iranwt،
لینک های مرتبط :




شنبه 18 خرداد 1392 :: نویسنده : حامد
علائم.jpg

روابط عمومی کمیته وینگ چون کونگ فو- کتابچه شمار۱ کمیته وینگ چون کونگ منتشر شد. پیرو اعلام قبلی برای استانداردسازی فرآیندها، علائم و سایر اقدامات درون سازمانی در روز تجلیل از مربیان اولین کتابچه منتشر شد.  کتابچه۱ شامل کلیه علائم، رنگ ها، پروتکل های تبلیغاتی، سربرگ استاندارد و سایر نیازهای مربیان در بخش های تصویری می شود. همراه با این کتابچه ابلاغیه نیز صادر شده که به شرح زیر میباشد:

برای مشاهده ادامه متن و دانبود کتابچه به ادامه مطلب بروید....


ادامه مطلب


نوع مطلب : اخبار، 
برچسب ها : کتابچه۱ منتشر شد، اخبار وینگ چون، سازمان سیفو حسن زاده، سازمان وینگ چون، وینگ چون، iranwt،
لینک های مرتبط :




اگر میخواهید قدرت زیاد و نفس خوبی پیدا کنید حتما این روش تمرین رو انجام بدین....iranwt

تاباتا، تمرینی استثنائی برای قدرت بدنی و وضعیت قلبی 

نویسنده : مترجم: رامونا نیکویی

 هر تمرین فیزیکی می‌تواند همراه با روش تاباتا انجام شود.آیا 16 دقیقه زمان برای یك تمرین شدید كافی است؟ خوب،جواب این سوال بله است. آن روش آموزش تاباتا نامیده می‌شود.تاباتا در سال 1996 توسط دكتر ایزومی تاباتا و گروهی از محققان موسسه ملی ورزش و تناسب اندام توكیو در ژاپن اختراع شد. در آزمایش شش هفته ای، دكتر تاباتا افزایش 28درصد ظرفیت بی هوازی در افرادش را همراه با 14درصد افزایش در توانایی شان در بیشتر مصرف كردن اكسیژن (ظرفیت هوازی) را گزارش كرد. این افراد پیش از این ورزشكاران آمادگی جسمانی بودند.آموزش تاباتا كه یك چرخه آموزشی با یك بازه زمانی 20 ثانیه‌ای با حداكثر شدت تمرین است، با 10 ثانیه استراحت دنبال می‌شود و بدون هیچ فاصله ای تا 8 بار در مدت 4 دقیقه همراه با استراحت بین تمرینات، تكرار می‌گردد. این تمرین چهار دفعه به طور مجزا و هر بار به مدت 4 دقیقه انجام می‌شود. از این رو در مجموع، مدت كل تمرین 16 دقیقه است. همیشه تمرین با گرم كردن بدن شروع می‌شود و با سرد كردن بدن و حرکات آرام پایان پیدا می کند. این روش می‌تواند برای هر دو روش تمرین، هم هوازی و هم بی هوازی بكار برده شود. به طور دقیق، این تمرین صرفا هشت مجموعهِ هشت تایی نیست. شما می‌توانید آن را با تكرار زیاد و با شدت بالایی برای 20 ثانیه و به دنبال آن 10 ثانیه استراحت انجام دهید. هنگامی‌كه تمرین تاباتا را انجام می‌دهید، بهتر است به یك ساعت دیواری با عقربه ثانیه شمار نگاه كنید. مشاهده آن به شما كمك می‌كند كه تمركز داشته باشید و شمارش فواصل هشت تایی را حفظ كنید. زمان سنج تاباتا را می‌توانید خریداری كنید یا از طریق سایت آی تینوز با پرداخت حداكثر مبلغ پنج دلار دانلود كنید.دو نمونه تمرینات تاباتا وجود دارد،یكی برای قدرت بدنی و دیگری برای وضعیت قلبی استفاده می‌كنم. برای تقویت قدرت‌بدنی، انجام این تمرین را معرفی می‌كنم: رو به بالا فشار آوردن ها، چمباتمه زدن‌ها، خُرد كردن‌ها، و پریدن از روی خرك ها. برای تمرینات قلبی و عروقی، این مجموعه را معرفی می‌كنم: طناب‌بازی كردن، با حداكثر سرعت دویدن، به صورت بشین و پاشو پریدن و از پله بالا رفتن.چنانچه مبتدی هستید برای انجام این نوع از آموزش، باید ابتدا توسط یك پزشك معاینه شوید و یك تا دو دقیقه بین تمرینات استراحت كنید، بنابراین در ابتدا زمان بیشتری را صرف انجام کامل تمرین خواهید نمود. اما هدف از این كار این است كه بین تمرینات هیچ استراحتی نكنید.خواه زمان كم یا زیادی برای تمرین داشته باشید، آموزش تاباتا در حال گسترش در بین مردم در تمام انواع از سطوح آمادگی جسمانی است. مجموعه تمرینات خاصی در آموزش تاباتا وجود ندارد. هر تمرینی می‌تواند در روش تاباتا به كار برده شود. اگر شما از تجهیزات استقامتی در آموزش تاباتا استفاده می‌كنید، برای حفظ كنترل وزن و برای ایمنی به یاد داشته باشید كه با یك یار تمرین كنید.






نوع مطلب : اخبار، 
برچسب ها : تاباتا، روش های نرمش کردم، روش تاباتا، تمرین های وینگ چون، iranwt، ewto، irwto،
لینک های مرتبط :




دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 :: نویسنده : حامد

حجم:4 مگابایت

برای دانلود ویدیو به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب


نوع مطلب : فیلم، 
برچسب ها : آدمک چوبی، فیلم آدمک چوبی، آدمک چوبی استاد وانگ، استاد وانگ، Master Wong Dummy، وینگ چون،
لینک های مرتبط :




دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 :: نویسنده : حامد

زمان 3:00 دقیقه

حجم 4 مگابایت

برای دانلود ویدیو به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب


نوع مطلب : فیلم، 
برچسب ها : وینگ چون، ebmas، emin، رزمی، چی سائو، تمیرن وینگ چون،
لینک های مرتبط :




دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 :: نویسنده : حامد


زمان 3:30ثانیه

حجم 16 مگابایت

برای دانلود ویدیو به ادامه مطلب بروید....




ادامه مطلب


نوع مطلب : فیلم، 
برچسب ها : فیلم چی سائو، چی سائو، فیلم چی سائو سیفو تسوس، وینگ چون، وو وای تائو، ابماس،
لینک های مرتبط :






( کل صفحات : 12 )    1   2   3   4   5   6   7   ...